Sunday 28 November 2010

Soendag eftermiddag

Saa fik jeg fat i noget jylepynt, julekort og et plastik fantastisk juletrae. Jeg maatte til Florentin kvarteret for at finde et ordentligt udvalg. Jeg kan anbefale butikken i Matalon 34. Billederne er derfra.
Gik forbi en butik der af en eller anden grund havde et dansk flag i vinduet. Naeste gang gaar jeg ind og spørger om aarsagen.
Paa vej hjem købte jeg to sufganiot. Mums. Roladin laver en del sjove udgaver af denne Hanukkah kage bl.a. med champagne. Jeg koebte en alm. (berliner) og en med creme og chokolade. De røg lynhurtigt ned.

Jeg pynter mit plastik juletrae her.






2 comments:

  1. mums,hvor ser de gode ud de kager.

    ReplyDelete
  2. De er mega gode. Har spist flere idag hos Nina. Hun gav os tre med hjem. Shai kan ikke spise dem, saa jeg har dem helt for mig selv.

    ReplyDelete