Sunday 5 December 2010

Torsdag - lørdag

Torsdag havde jeg undervising fra 10-14. Jeg fik resultat fra min midtvejseksamen: 37 ud af 40 rigtige. Min lærer syntes jeg skulle vide, at de tre forkerte havde jeg lavet rigtigt først, men ændret svaret til noget forkert. Eksamen var en multiple choice, dvs. at der var 4 svarmuligheder. Nå, men 37 er jo også godt.
Shai og jeg tog til Kibbutz be Namal for at besøge Mojo, der er barmanager der. Vi fik nogle drinks og lidt at spise (chicken nuggets med salat). De burde overveje nogle varmere om vinteren, for stedet er udendørs og rimelig køligt om aften/natten. Om sommeren er det et fantastisk sted.

Fredag var vi i Dizengoff centret og paa Sheinkin (shopping gade). Shai ledte efter sko og jakke, men fandt ikke noget. Det gør han faktisk aldrig. Jeg kan finde noget i næsten hver butik- ogsaa til ham. Derefter mødtes vi med danske Melanie og hendes israelske kæreste Ran, på King George.
Fredag aften stod den på middag hos Shais forældre og åbningen af en ny mega bar, Shlager, hvor Mojo også arbejder. Der var alt alt alt for meget røg. Men det skulle være ordnet om en uges tid.

Lrdag formiddag/eftermiddag læste jeg op til en proeve paa stranden. Shai var til bbq med nogle venner i en luksus lejlighed med havudsigt.
Om aften var vi paa tapas bar med nogle venner. Der var dejlig tapas, champagne, oel og en tom pung. Tapas er ikke for de fattige og sultne.
Paa Kibbutz
Frokost paa King George
Natmad paa Philippe fredag


1 comment: