Friday 24 December 2010

Juleslik og juledekorationer


Jojanneke fra Holland havde i november taget peppernødder med. I Holland spiser de dem i anledningen af Saint Nicholas's aften den 5. december. I Holland hedder han Sinterklaas. Den 5. december er åbenbart deres juleaften. Læs mere om højtiden her.

Min mor havde lavet en pakkekalender med masser af dansk slik bl.a. skildpadder og chokoladejulemænd! Mums! En guirlande med danske flag gemte sig også i en af pakkerne.

Min onkel sendte mig også slik og kager. Niklaas og jeg (nok mest mig), har næsten allerede fået udryddet sneboldene.

Mormor og morfar sendte julepynt og hjemmelavet leverpostej, som også er verdens bedste.

Faster (dvs. min morfars lillesøster) og hendes kæreste sendte julekort og en fin dekoration. Den står på spisebordet og spreder julestemning.

No comments:

Post a Comment