Monday 6 June 2011

Container Restaurant - Bar - Art Space

Container finder du på havnen i Jaffa (Warehouse Nr.2). Havnen er en blanding af nyt og gammel. Et sted jeg tror der bliver meget trendy om et par år. På deres visitkort skriver de:

The Container, a new horizon in ancient Jaffa, a restaurant, bar, and art project space. Featuring a daily menu of the latest Med catches, The Container is the new all round culture destination for those seeking good food, good art, good atmosphere, all packaged with an unbeatable view.

Jeg besøgte stedet i februar med mine forældre. Vi var der lige inden frokost på en hverdag. Vi var kun os og et andet bord med gæster. Men det gjorde ikke spor. Vi sad udenfor hvor vi kunne se på fiskerne i den lille havn og Middelhavet. Indenfor var der kunst overalt. Faktisk var stedet et stykke kunst i sig selv. Det var tydeligt at stedet havde en god atmosphere om aften og der sikkert er gang i den om natten.

Stedet er en fiske restaurant, hvis nogle skulle være i tvivl. Vi fik dejlig fiske tapas og hjemmebagt brød. Jeg kan ikke huske prisniveauet i forhold til hvad vi fik. Måske min mor kan, så mor, smid lige en kommentar under indlægget. Ellers kan i se menuen her.

De har menu kort på engelsk.

Åben søndag-torsdag fra kl.10- til ud på natten når gæsterne går. Fredag/lørdag: Brunch fra kl.10.

Kontakt/bestil bord på: +972368321/036836321.

Containers hjemmeside: http://www.container.org.il/.






No comments:

Post a Comment