Sunday 13 March 2011

Det regner, alle ruderne får fregner. Dryp dryp dryp...

Pludselig kom vinteren tilbage. Her regner det og vi fryser. Husene er ikke bygget til at holde folk varme. Murene er ikke isolerede og gulvene er af fliser. Indbyggerne i Tel aviv går helt i stå når det regner. Cykler og scootere holder de sig fra. Markederne er halvtomme og lukker tidligt. Jeg er i tvivl om regntøj og gummistøvler er kommet til Israel. Tror det ikke. Folk kigger langt efter mig i min lange, blå Ilse Jacobsen regnjakke og sorte Hunter gummistøvler. Er jeg smart, praktisk eller mega kikset i deres øjne??? Men nu kommer april snart og så bliver det varmt. Og pludselig er det sommer og så orker man intet, ikke engang at gå på stranden eller ned i supermarkedet som ligger på den anden side af gaden.

Jeg undskylder den dårlige videokvalitet. Jeg har filmet dem på min mobil, hvor man tydeligt kan se billedet.

No comments:

Post a Comment